S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.

Prázdninová provozní doba:

V týdnu od 2. do 6.7. zavřeno (2.-4.7. dovolená, 5.,6.7. svátky)

9.7. - 31.8.2018

Po: 11:00 - 18:00

Út, St, Čt: 9:00 - 18:00

Pá: 9:00 - 16:00

KONTAKTY

ZELENÉ ZDRAVÍ
Na Pankráci 969/97
140 00 Praha 4
tel: +420 731 162 201
napište nám

DOPORUČUJEME

Cena 159,0 Kč (6,2 €)
skladem
Cena 149,0 Kč (5,8 €)
skladem
Cena 209,0 Kč (8,2 €)
skladem

Podle zákona č. 112/2016 o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


» Doprava, poštovné

V případě, že nemůžete využít osobního odběru zboží na pobočkách Zeleného Zdraví, Zásilkovny nebo Uloženky, využijte DPD nebo Českou poštu!

Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou DPD. Poštovné je účtováno ve výši 119,- Kč při platbě předem a 154,- Kč dobírkou.
Cena přepravy zahrnuje možnost večerního doručení (volitelně) a telefonické kontaktování zákazníka, pro případnou změnu doby či místa doručení.
U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.
Reklamace zásilky je možná do 3 dní od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!

Zboží doručováno Českou poštou – Balík do ruky
Poštovné je účtováno ve výši 119,- Kč při platbě předem a 154,- Kč dobírkou.
Cena nezahrnuje žádné další služby, protože je Česká pošta nenabízí. Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. U těchto zásilek není možná jakákoliv komunikace s dopravcem a nemáme žádnou možnost zásilku ovlivňovat či podrobně sledovat. Maximální hmotnost jednoho balíku je pouze 2 kg.

U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy. Reklamace zásilky je možná pouze u převzetí!

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.